פורטרטים – בתים ואנשים

לפני 5 שנים (2016) במלאת עשור לתכנון בתים החלטתי לפנק את עצמי בצילום מקצועי של 9 בתים שתכננתי בשנים האחרונות. אני עוסק בתכנון בתים מתוך אהבה לאנשים ולאדריכלות שאנשים גרים בה, לכן כשחשבתי איך לצלם את הבתים הבחירה הטבעית הייתה לצלם את האנשים, או המשפחות על רקע סביבת המחייה שלהם שהוא הבית.
לפרויקט נבחרו בקפידה 9 בתים שמייצגים את עבודתי, נבחרה אבישג אחת וענבל אחת שביצעו בפועל את מסע הצילום ברחבי הארץ. ענבל אחראית על ההפקה והסטיילינג ואבישג על הצילום.
אלה לא צילומים שנעשו עבור מגזין עיצוב אבל הם בהחלט מציגים lifestyle, אלה לא צילומים שנעשו עבור פרסום או שיווק, אבל הם בהחלט מעבירים את המסר, כלומר, מציגים את מה שאני עושה באופן מאוד מדויק. הצילומים האלה נעשו לסיכום עשור של תכנון בתים לאנשים!

אבישג שאר-ישוב
צלמת עיתונות, מגזין ודוקו , פרילאנסרית בעיתון הארץ ועיתון מקור ראשון וכן מצלמת עבור עיתונים ומגזינים שונים בעולם. מתמחה בייצור פרויקטים צילומיים ייחודים, מרצה ומלמדת צילום.
www.avishag-sy.com
972+508767870

ענבל קנפו
מלבישת חללים וסטייליסטית לצילומים.
אני אוהבת ליצור סיפורים באמצעות סטיילינג. כמו שתסריט טוב לא נזקק למילים שנאמרות באופן מפורש, כך גם סטיילינג מדויק- הפריטים, החומרים, הצבעים והקומפוזיציה הם שיוצרים את האווירה ומספרים את הסיפור שאנחנו רוצים לברוא, לספר ולחיות.
FB-inbal knafo home styling & design
inbalknafo@gmail.com


תודה למשפחות על הזכות לתכנן להם את הבית ועל שיתוף הפעולה עם הצילומים : קידר, שיפמן רונן, וילק, גרונר, שטרן, אור, משגב, ספקטור, פייקוב